XSR900 GP

Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit

Omanäoline disain, mis meenutab 80ndate ja 90ndate Grand Prix võidusõitu

Mudelil XSR900 on ülemine kate, mis meenutab 1980. aastate Grand Prix võidusõidu kuldset ajastut. Kattepaneelid koos eraldi sõrmenukkide kaitsmetega pakuvad mitte üksnes YZR500 mudeli vaibi, vaid lisanduv aerodünaamiline efekt suurendab kiirendust ja tippkiirust. Kaassõitja istmevärviga sobitatud istmekate täiendab võidusõidu stiilis välimust 1980. aastate stiilis tagumise osaga.

Uus nutiühenduvusega 5-tolline täisvärviline TFT-ekraan

Retrostiilis kokpitis on uus viietolline täisvärviline TFT-ekraan. Saate valida nelja ekraaniteema seast, mis sobivad erinevate sõidukogemustega, sealhulgas analoogstiilis tahhomeeter, mis on inspireeritud möödunud aasta võidusõiduratastest. Rikastatud sõidukogemuse tagamiseks on XSR900 GP standardvarustuses nutitelefoni ühenduvus, mis tagab, et saate sõitmise ajal ühenduses püsida, ühendades nutitelefoni ekraaniga rakenduse abil My Ride.

Kõrgekvaliteediline täielikult reguleeritav eesmine ja tagumine KYB vedrustus

Vastavalt traditsioonilise stiili ja moodsa tehnoloogia kombineerimise põhimõttele on XSR900 GP-l uusim vedrustustehnoloogia, sealhulgas täielikult reguleeritavad KYB tagurpidi kahvlid ja link-tüüpi tagavedrustus, mis on mõlemad optimeeritud täiustama juhitavust, et sobituda sportliku sõidustiiliga.

Uue disainiga juhtraud ja juhtraua lülitid

Sportliku sõidustiili pakkumiseks, mis sobiks selle võidusõidust inspireeritud esteetikaga, on XSR900 GP-l juhtraua käepidemed kinnitadud otse esikahvli kinnitusele. See liigutab sõitjaasendi ettepoole, suurendades esiosa koormust, et pakkuda võistlusstiilis masinalt oodatavat täpsemat tunnetust, samas ka maanteesõiduks piisavalt mugavust.

Suurendatud jäikusega Deltabox-stiilis šassii

Yamaha tutvustas Deltabox raami esmakordselt oma Grand Prix ratastel 80ndatel – sellest sai teerajaja uue tehnoloogia jaoks, mis kujundas sportliku mootorratta tootmise tulevikku. Deltaboxi stiilis raam jääb paljude Yamaha mootorrataste, sealhulgas XSR900 GP keskmeks tänapäevani. XSR900 GP sportlikuma sõiduasendi kohandamiseks on šassii häälestatud nii, et see parandaks stabiilsust kurvides ja suurendaks esiosa tagasisidet sõitjale.

Uuendatud, 80ndatest inspireeritud põhiiste, uued küljekatted ja eemaldatav istmekate

Uue disainiga mugav iste on disainitud 80ndate ja 90ndate võidusõitjate stiili silmas pidades. Istme alla on lisatud suletud külgpaneelid, et jätkata poolkaetud võidusõidu välimust, ning need on kiireks ja lihtsaks eemaldamiseks kinnitatud võidusõidustiilis D-rõngaste abil. Istmekate asub juhi ala taga ja selle saab kaassõitjaga sõitmiseks eemaldada.

Uues stiilis jalatoed ja positsioneerimine

Valualumiiniumist jalatoed on reguleeritavad, kaks asendit - ülemine või alumine. Jalatugede asendeid on muudetud, et need vastaksid sportlikumale ergonoomikale, sobides uue istumisasendi ja madalamale toodud juhtrauaga.

Yamaha Ride Control YRC ja 6-teljeline IMU

Täiustatud, R1-st tuletatud 6-teljeline IMU juhib laialdast komplekti sõitja abivahendeid, sealhulgas Lean Sensitive Traction Control ja ABS, Slide Control ja esiratta tõste juhtimissüsteem. Yamaha Ride Control võimaldab teil valida sõitja abivahendite abil mootori võimsuskarakteristika ja sekkumistaseme, vastavalt teie eelistustele ja teeoludele. Kolm eelseadistatud integreeritud sõidurežiimi „SPORT“, „STREET“ ja „RAIN“, millel on tehaseseaded erinevate sekkumistasemetega, mis sobivad erinevatele tingimustele, on täiendatud käsitsi reguleeritavate „CUSTOM“ seadetega.

Püsikiiruse hoidja, kolmanda põlvkonna Quick Shift System ja A&S sidur

Nautige täiustatud sõidukogemust Yamaha uusima tehnoloogia, sealhulgas kolmanda põlvkonna Quick Shift süsteemi abil, mis võimaldab sidurita käike vahetada kiirenduse ajal nii üles- kui ka allalülitamisel. Standardvarustuses on püsikiiruse hoidja, mida juhib uus intuitiivne käiguvahetusseade, et lihtsustada pikemate vahemaade sõitmist, samas kui A&S-sidur (Assist and Slipper) säilitab ratta sportlikku sõidustiili.

EU5+ kõrge pöördemomendiga 890 cm³ CP3 mootor

Suure pöördemomendiga 890 cm³ CP3 mootor koos kerge ja väleda Deltaboxi šassiiga sobib suurepäraselt XSR900 GP sportlikuma sõiduasendiga. Kolmekordse silindri müra akustiline harmoonia suurendab iga gaasipideme pöördega kiirendustunnet, pakkudes CP3 seeria kõige sportlikumat sõidukogemust.

Yamaha Spinforged veljed, mis on varustatud Bridgestone Battlax Hypersport S23 rehvidega

Yamaha eksklusiivse Spinforging tehnoloogia abil toodetud XSR900 GP rattad on äärmiselt kerged, võimaldades paremini reageerida vedrustusele, suurendades paindlikkust ja stabiilsust. XSR900 GP on paremini juhitav, eriti kurvides ja pidurdamisel, tänu uusimatele Bridgestone Battlax Hypersport S23 rehvidele maksimeeritud haardumisele.

Hind

13 990.00 €

Garantii 2 aastat
Mootor 4-takti, 3-silindrit, 4-klappi
Kubatuur 890cc
Jahutus Vedelik
Võimsus 119hj (87,5kW) @ 10000rpm
Väändemoment 93Nm @ 7000rpm
Toitesüsteem sissepritse
Ülekanne / käike kett / 6-käiku
Rehvid ees / taga 120/70R17 / 180/55R17
Pidurid ees / taga 2-ketast 298mm / ketas 245mm
Istme kõrgus 835mm
Kütusepaak 14L
Mõõdud PxLxK 2160x810x1180mm
Täiskaal 200kg

Kuivkaal: 178kg
Kiirendus 0 - 100km/h: 3,2 s
Max. kiirus: 255 km/h

Lisavarustuse leiate siit

Kui ostad Yamaha, võid olla kindel, et saad suurepärase toote, mille puhul on tipptasemel kvaliteet ja usaldusväärsus standardvarustuses.

Küsi pakkumist, järelmaksu, Teid aitab müügikonsultant:

Ott Kopti Tel:+372 55537333 / e-mail: ott@yamaha.ee
Lauri Lill Tel: +372 5016673 / e-mail: lauri@yamaha.ee 

Kauba transport koju siit

ERISUSED:

  • Püsikiiruse hoidja, kolmanda põlvkonna Quickshifter ja A&S sidur
  • Uus 5-tolline värviline TFT-ekraan
  • Nutitelefoni ühenduvus
  • Uue disainiga juhtraud ja juhtraua lülitid
  • Kõrgekvaliteediline täielikult reguleeritav eesmine ja tagumine KYB vedrustus
  • Täiustatud EU5+ suure pöördemomendiga 890cc CP3 mootor
  • Yamaha Ride Control YRC ja 6-astmeline IMU
  • Suurendatud jäikusega Deltabox-stiilis raam
  • Omanäoline disain, mis jäljendab 80-ndate ja 90-ndate Grand Prix võidusõitu
  • Uuendatud, 80-ndatest inspireeritud iste, uued küljekatted ja eemaldatav istmekate
  • Uue disainiga jalarauad, muudetud sõiduasend
  • Yamaha ,,Spinforged,, veljed, varustatud Bridgestone Battlax Hypersport S23 rehvidega

Kuldse ajastu mälestusi esile kutsuv XSR900 GP on täiuslik segu traditsioonilisest võidusõidustiilist koos uusima tipptehnoloogiaga, pakkudes unustamatut sõidukogemust, mis äratab meeled nagu ei miski muu. 1980 aastate Grand Prix mootorrattaid meenutav XSR900 GP on Yamaha silmapaistva võidusõidupärandi tõeline kehastus.
Ärge laske end petta vanaaegsest retrostiilist, kere all peitub uusim Yamaha tipptehnoloogia, mille tulemusel on sündinud tõeliselt võimekas masin, mis tekitab põnevust iga gaasihoova pööramisega. Piduri- ja vedrustuse uusimad komponendid parandavad sõidetavust, samal ajal kui integreeritud sõidurežiimid ja ulatuslik elektroonikapakett tõstavad võimekuse latti veelgi.