Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
Täielikult reguleeritavad KYB pika käiguga esiamordid
Ténéré 700 Rally on varustatud kvaliteetsete, täielikult reguleeritavate KYB 43 mm esiamortisaatoritega. Tänu tugevdatud torudele ja spetsiaalsele hõõrdumist vähendavale kattele on kahvli käik suurem kui standardsel Ténéré 700-l, 20 mm, pakkudes 230 mm esiratta käigupikkust ja tohutut 255 mm kliirensit.
Pikendatud käiguga ja täielikult reguleeritav tagumine amortisaator
Ténéré 700 Rally tagumine vedrustus, mis on loodud olema täiuslikult kooskõlas esihargiga, on konstrueeritud töötama ka kõige karmimates tingimustes. Sellel on 220 mm rataste käik, mis on 20 mm rohkem kui standardsel Ténéré 700-l, ning sellel on ka täielikult ümber kujundatud tagavedrustus. Ebaühtlase maastiku ületamiseks kasutatakse konstruktsiooni mis sisaldab alumiiniumkorpusega reservuaari, see hoiab õli temperatuuri madalal, tagades ühtlase löögisummutamise äärmuslikes tingimustes. Tagavedrustus on täielikult reguleeritav käsitsi valikukettaga, mis võimaldab eellaadimist muuta ilma tööriistadeta.
Eksklusiivne ajalooline disain
Ténéré ajaloolist teed tähistav Ténéré 700 Rally austab minevikku vapustava 80ndate stiilis värvilahendusega, mida täiendavad kuldsed kodarad ja Yamaha ikooniline Speedblock disain. Kõrge esiporitiiva ja klassikalise Ténéré siluetiga ei saa eksida selle tõelise seiklusratta DNA-s, mis on loodud kõige nõudlikumatele sõitjatele.
Kõrge esitiib ralliks
Ikooniline kõrge esitiib täiendab Ténéré omapärast välimust. Värvidega sobitatud ning praktilise ja ilusa disainiga kõrgem poritiib vähendab karmides tingimustes poripritsmete levimist ning välistab pori ummistumise rehvi ja kaitsekatte vahele.
Spetsiaalne üheosaline ralliiste
Sellele mudelile ainulaadne spetsiaalne ühes tükis ralliiste pakub veidi kõrgemat ja püstisemat isteasendit kui tavaline Ténéré 700 sadul. Täiendav polsterdus koos kõrgema vedrustusega annab muljetavaldava istmekõrguse 910 mm, mis on standardsest 35 mm kõrgem. Istmekattel ilutseb Rally logo. Sadul on kujundatud nii, et see tagab parema juhitavuse maastikul püsti sõites ja suuremat mugavust teel istudes sõites.
Maastikule orienteeritud ergonoomika
Ténéré 700 rallit on hoolikalt uuendatud, et pakkuda veelgi suuremat ühtsustunnet sõitja ja mootorratta vahel. Uus kütusepaak on nihutatud ettepoole ja kütusepaagi kork on parema kaalujaotuse tagamiseks madalamal positsioneeritud, samas kui kuju on kitsam, et tagada parem haardumine põlvedel, mis tagab maksimaalse juhitavuse igat tüüpi pindadel. Seda täiendab Rally lame iste, mis on kitsas ja võimaldab maastikul sõites keharaskust hõlpsasti üle kanda.
Vastupidav terasraam ekstreemsete tingimuste jaoks
Kõva mootorratas nõuab tugevat šassii ja see ei muutu palju tugevamaks kui Ténéré 700 Rally. Kahe torukujuline terasraam ühendab tugevuse kerge kaalu ja kompaktsete mõõtmetega, võimaldades teil oma mootorratast konarlikul maastikul tõeliselt juhtida.
Rallisõidust inspireeritud vastupidavad komponendid
Ténéré 700 Rally on üks raskemaid seiklusjalgrattaid, mida saate osta, millel on palju täiustatud osi, mis parandavad maastikusõiduvõimet ka kõige keerulisemates tingimustes, sealhulgas suured, kuid kerged sakilised titaanist jalapuud ja vastupidav 4 mm paksune alumiiniumist libisemisplaat. lisakaitsemootor vältimatute põrutuste ja põrutuste korral.
Uusim CP2 EU5+ neljataktiline mootor töömahuga 690 cc. cm
2025. aastaks uuendatud kriitikute kiidetud CP2 mootoril on eeliseks YCC-T elektroonilise gaasihoova korpuse kasutuselevõtt, mis pakub hulgaliselt uusi funktsioone ja lineaarsemat pöördemomendi kõverat. Uus õhuvõtuava parandab akustilist kogemust ja sujuvam käiguvahetus on samuti osa uuendustest. Väljastpoolt pakub uus sidurikate rohkem jalaruumi nii istumis- kui ka seisvas asendis.
Elektrooniline gaasihoob ja sõidurežiimid maksimaalseks juhitavaks
YCC-T elektrooniline gaasihoob tagab täiusliku ühenduse sõitja ja mootori vahel ning pakub kahte sõidurežiimi, andes teile võimaluse valida oma sõidustiiliga kõige paremini sobiva gaasipedaali kaardi. Sport pakub kõige teravamat gaasipedaali reaktsiooni, samas kui Explorer tagab sujuvama jõuülekande, mis sobib suurepäraselt vähese haardumisega tingimustes.
Lülitavad ABS ja TCS
Maksimaalseks juhitavuseks maastikul sõites – nii ABS-i kui ka veojõukontrolli saab ühe nupuvajutusega täielikult välja lülitada. ABS-il on kolm seadistust, mida saab valida liitmike sees asuva spetsiaalse hoova või uue lüliti abil TFT armatuurlaua menüü kaudu. Lisaks sellele, et ABS on täielikult sisse või täielikult välja lülitatud, saab seda välja lülitada ainult tagarattal, mis võimaldab teil kasutada tagumist pidurit ja gaasi katmata pindadel juhtimiseks, nautides samal ajal eesmise ABS-i eeliseid.
6,3-tolline TFT värviline ekraan Raid-i teema, nutiühenduvuse ja navigeerimisega
Suur 6,3-tolline TFT värviline ralli-stiilis ekraan rõhutab Ténéré 700 Rally esmaklassilist disaini ja sellel on kolm erinevat teemavalikut, sealhulgas valikuline "Raid" ekraan. Nutitelefoni ühendamine avab hulga funktsioone, sealhulgas telefonikõnede, muusika ja navigeerimise läbi MyRide rakenduse. Standardvarustusse kuulub ka USB-C laadimisport.