Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
Suure jõudlusega 3-silindriline mootor
998 cm³ DOHC ülikompaktne 3-silindriline 12-klapiline mootor tagab hingematva kiirenduse kuni erutava 10 500 p/min punase jooneni, tekitades juhis täiesti uue taseme tunde. Veelgi enam, kuumtöödeldud tugevad ühendusvardad on loodud taluma suuremat koormust, juhuks kui häälestate masina ralliks ja olete valmis veelgi suuremaks võimsuse lisaks!
Taha paigaldatud radiaator
Täiusliku konstruktsiooni loomiseks viidi radiaator sõiduki esiosast taha, et vältida selle ummistumist mudaga. Kaks suure mahuga radiaatori ventilaatorit tagavad tohutu õhuvoolu, et hoida mootori temperatuuri kõigis tingimustes kontrolli all.
29-tollised rehvid Big Horn ja FOX® amortisaatorid
29-tollised 8-kihilised rehvid Big Horn, mis paigaldatud 14-tollistele alumiiniumvelgedele, on vastupidavamad, suurendavad kliirensit ja on valmis sõitma igasugusel maastikul. Reguleeritavad amortisaatorid FOX® Podium 2.5 on sobivaks ümber kalibreeritud.
Yamaha kiibiga juhitav käiguvahetus (YCC-S)
Nutikas Yamaha kiibiga juhitav käiguvahetus (YCC-S) on süsteemi Sport Shift peaelement. Intelligentne YCC-S jälgib anduritelt tulevat infot ning vajadusel lahutab ja rakendab siduri koheselt sujuvaks aeglustamiseks või kiirendamiseks. Käiguvahetus käib kõikidel kiirustel nobedamalt.
Paigaltvõtu juhtsüsteem
Meie suurepärane paigaltvõtu juhtsüsteem võimaldab teil paigalt väga kiiresti startida ja läbida käiguvahetused täisgaasil, kui tingimused seda võimaldavad.
Stiilne kere ja ROPS (Roll Over Protection System) konstruktsioon
Esikapoti konstruktsioonis on spetsiaalne kinnituskoht LED-lisatuledele ja hoolimata tagaossa paigaldatud radiaatorile oleme leidnud koha ka väikesele tagumisele pakiruumile. ROPS-il on elegantse disainiga sirge ülatoru, mis ei takista ronimisel nähtavust.
Uus Yamaha tehnoloogia Auto-Shift kolme režiimiga: „Auto“, „Sport Auto“, „Sport Shift“
Kogege sportlikku tunnet automaatkäigukastiga või valige manuaalne režiim. „Auto“ režiim annab madalate pöörete ja kõrgemate käikude puhul rahulikuma sõidukogemuse. „Sport Auto“ vahetab käike automaatselt kõrgematel pööretel, pakkudes adrenaliinilaksu, pidurdamisel vahetab kiiresti allapoole. „Sport Shift“ on manuaalne käigukast ülima otseühenduse jaoks - võimaldab teil käike valida käigulabade abil.