Põhjalik mudeliinfo (YAMAHA EU) siit
Kompaktne kere rallisõiduki YFZ450R ilmega
YFZ50 on varustatud kompaktse kerega, mis on mõeldud 6–9-aastastele sõitjatele. Painduvatel plastpaneelidel on turvalisuse suurendamiseks siledad servad ning avar sõiduasend mahutab erinevas vanuses/suuruses lapsi. See näeb välja täpselt nagu Yamaha rallisõiduk YFZ450R ning sellega täituvad laste unistused!
Hõlbus kasutamine ja mõnus sõitmine
Kõik YFZ50 puhul on kujundatud hõlpsaks kasutamiseks ja mõnusaks sõitmiseks. Juhtrauale kinnitatud pidurihoovad töötavad samamoodi nagu jalgrattal, tekitades sõitjatel kohe koduse tunde ning kiireks ja lihtsaks käivitamiseks on olemas ka elektriline käivitus. Täisautomaatse CVT-kiilrihmkäigukastiga YFZ50 on lihtne kasutamises.
Vanemliku kontrolli turvafunktsioonid
YFZ50 on konstrueeritud nii, et anda vanematele täielik kontroll selle üle, kuidas laps sõidab. Gaasipiiraja kruvi reguleerib kiirendust ja maksimumkiirust vastavalt igale oskustasemele, samal ajal kui elektroonilist piirajat saab lülitada mootori pöörete arvu piiramiseks ning köislülitile kinnitatud pael võimaldab vanematel vajaduse korral mootori koheselt välja lülitada.
Vähese hooldusvajadusega konstruktsioon
YFZ50 on konstrueeritud pakkuma tervele perele tundideviisi rõõmu ja seetõttu oleme kindlustanud, et selle omamine ja hooldamine on lihtne – isegi nendel vanematel, kellel pole varasemaid kogemusi ATV-dega. Automaatkäigukast tähendab, et sidurit pole vaja reguleerida, ning õhufiltrit saab kontrollida ja puhastada ilma, et oleks vaja tööriistu. Lihtsalt sõida ja naudi!
Töökindel 49 cm³ mootor automaatkäigukastiga
Seda algtaseme ATV-d veab õhkjahutusega 49 cm³ SOHC 4-taktiline mootor, mis pakub pehmet, töökindlat ja juhitavat jõudlust, mis teeb sellest ideaalse valiku noortele algtaseme sõitjate jaoks. Mootor, mis on varustatud vähest hooldust vajava automaatse CVT-kiilrihmkäigukastiga, suudab pakkuda tundideviisi rõõmu.
Lihtne transportida
Vaid 1250 mm pikkune ja 820 mm laiune kompaktne YFZ50 mahub hõlpsasti väikebussi, pikapi ja isegi reisimiseks mõeldud autole bagaziruumi, muutes selle harjutusrajale või väljakule transportimise hõlpsaks. Seisupidur ei lase transportimisel ATV-l liikuda ning tagumine käepide ja eesmine kaitseraud hõlbustavad peale- ja mahalaadimist.