https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/motorcycles/supersport/pdp/r1m-2024/
M1-st inspireeritud süsinikkere
R1M-il on radikaalne tehaseratta välimus, mis on inspireeritud Yamaha võidukast mootorrattast M1 MotoGP. Agressiivne esikate ja tuuleklaas on madala esipinnaga, et vähendada õhutakistust, integreeritud gondel läheb üle sujuvalt kütusepaagi külgedeks, et tulemuseks oleks täpne paigutus kõige tõhusama aerodünaamika jaoks.
Öhlinsi elektrooniline võidusõiduvedrustus (ERS)
Öhlinsi elektrooniline võidusõiduvedrustus (ERS) on kõige arenenum vedrustussüsteem, mis ühelgi Yamaha tootel saadaval. Selle kõrgeltarenenud tarkvara võimaldab võtta kurve, pidurdada ja kiirendada tõhusamalt, samas kui selle liides laseb vedrustuse seadeid kiirelt muuta, et leida sobivaim seade erinevate radade ja pinnaolude jaoks.
Öhlinsi NPX-i esikahvel
Täiendatud pinnatagasiside ja ühtlasema vedrustuse jaoks on R1M-il kõrgtehnoloogiline Öhlinsi NPX-esikahvel. Väike gaasikamber kahvlitelje kronsteinides avaldab 0,6 Mpa siserõhku, et vähendada tagasivetrumisel gravitatsiooni. Nii saab vedrustus toimida tõhusamalt ning pakkuda sulle täpset tunnetust ja tõhusamat juhtimist.
Kerge süsinikust tagaosa
Selleks, et saavutada massi tõhusaim tsentraliseerimine koos madala võidusõidukaaluga, on R1M-il süsinikust kere ja eesmine porilaud, lisaks magneesiumist veljed ja tagaraam ning titaanist alumine gondlikate. Süsinikust tagaosa rõhutab selle võidusõiduratta ülimalt kõrgeid tehnilisi andmeid.
Graveeritud seeriatootmise number
Iga R1M-iga käib kaasas omanikuuhkus – tegu on ikkagi Yamaha kõigi aegade eksklusiivseima tootega! Mootorratta erilise staatuse rõhutamiseks on R1Mil eriline graveeritud silt, millel on näha selle ainulaadne tootmisnumber.
Pidurite juhtimise (BC) süsteem
Rajal vajad täpset juhtimist igas olukorras, et lühendada ringiaegasid. Kahe režiimiga R1M-i pidurijuhtimise (BC) süsteem analüüsib andmeid, nagu kaldenurk ja libisemiskiirendus, ning muudab hüdraulilist pidurirõhku hetkega, et vältida ratta blokeerumisi sujuvama sõidu ja kiirema ringiaja jaoks.
Mootoriga pidurdamise haldamise (EBM) süsteem
Rajal on kontroll ratta üle erakordselt oluline ja R1M-i mootoripiduri halduse (EBM) süsteem võimaldab valida parima mootoriga pidurdamise jõu erinevate sõiduolude jaoks. Erinevate andurite andmete abil reguleerib EBM gaasiklapi avamist, süüte ajastust ja kütusesissepritse kogust, et saaksid valida kolme mootoriga pidurdamise režiimi vahel.
998 cm³ crossplane-mootor
M1 MotoGP tehnoloogiaga välja töötatud 998 cm³ mootoril on Boschi pihustid, mis pihustavad laia pihustusnurgaga suurema tõhususe jaoks. Eridisainiga nukitõukuriga nookurid ja nukkvõllide nukid tagavad suurepäraselt kõrge p/min-jõudluse. EU5 crossplane-mootoril on jõudluse optimeerimiseks ka ülitõhus määrimissüsteem.
Ride-by-wire APSG gaas
Yamaha kiibiga juhitud gaasiklapp (YCC-T) aktiveeritakse kõrgtehnoloogilise käepidemega, mis annab sulle täpse juhtimise loomuliku tunnetuse. Vedru, liuguri ja hammasrattaga, mis tagab sujuva ja progressiivse tunnetuse, annab kerge ride-by-wire APSG (Accelerator Position Sensor Grip) keeratav käepide hetkega gaasi nii, nagu sinu tunnetus seda eeldab.
Paigaltvõtu juhtsüsteem (LCS)
Arvukate andurite andmete abil annab R1M-i paigaltvõtu juhtsüsteem (LCS) sulle tipptasemel kontrollvõimaluse sõidu alguseks. Kõige kiiremate ja agressiivsemate paigaltvõttude jaoks programmeeritud režiim LCS1 aktiveerub 9000 p/min juures, gaasihoob on avatud 41 kraadi.
Rehvid Bridgestone Battlax RS11
Olgu tegu agressiivse kiirendusega, tugeva pidurdamisega või maksimaalse kaldenurgaga – sa pead saama oma rehve täikult usaldada. Rehvidel Bridgestone Battlax Racing Street RS11 on taga 200 ning selle mustri ja erilise koostise arendamisel on lähtutud võidusõitudel saadud kogemustest. Nii on tagatud parim pidamine ja erakordne sõidutunnetus.
Eksklusiivne CCU võimaldab kasutada juhtmevaba häälestamist
R1M-i eksklusiivsel side juhtsüsteemil (CCU) on andmelogimise funktsioon, mis võimaldab salvestada mitmesuguseid aktiivseid andmeid, sh ringiajad, kiirus, gaasiklapi asend, GPSi andmed, kaldenurk ja muud. Samuti saab selle abil suhelda süsteemiga Yamaha Ride Control (YRC), kui on vaja töörežiime vaadata, alla laadida või muuta.
6-teljeline inertsimõõtmisseade (IMU)
Kiirendusmõõturiga, güroskoobiga ja gravitatsioonianduriga, mis mõõdab parameetreid, edastab keerukas 6-teljeline inertsimõõtmisseade (IMU) ECU-le täpseid sõiduandmeid 125 korda sekundis. Nende andmete abil saab ECU juhtida elektroonilisi juhiabisüsteeme ja hoida masinat täpselt kontrolli all, et vähendada ringiaegu.
Tipptasemel elektroonilised juhtimisfunktsioonid
Iga kord, kui sõidad oma R1M-iga, saad olla kindel, et selle kõrgelt arenenud elektroonilised juhttehnoloogiad teevad sinuga alati koostööd, et šassii ja mootor oleksid alati sinu kontrolli all. Süsteemidega nagu ERS, QSS, tõstekontroll, paigaltvõtu juhtimine, libisemise juhtimine, pidurite juhtimine ja mootoripiduri haldus saad valida õige seadistuse iga olukorra jaoks.