YZF-R1M

https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/motorcycles/supersport/pdp/r1m-2024/

M1-st inspireeritud süsinikkere

R1M-il on radikaalne tehaseratta välimus, mis on inspireeritud Yamaha võidukast mootorrattast M1 MotoGP. Agressiivne esikate ja tuuleklaas on madala esipinnaga, et vähendada õhutakistust, integreeritud gondel läheb üle sujuvalt kütusepaagi külgedeks, et tulemuseks oleks täpne paigutus kõige tõhusama aerodünaamika jaoks.

Öhlinsi elektrooniline võidusõiduvedrustus (ERS)

Öhlinsi elektrooniline võidusõiduvedrustus (ERS) on kõige arenenum vedrustussüsteem, mis ühelgi Yamaha tootel saadaval. Selle kõrgeltarenenud tarkvara võimaldab võtta kurve, pidurdada ja kiirendada tõhusamalt, samas kui selle liides laseb vedrustuse seadeid kiirelt muuta, et leida sobivaim seade erinevate radade ja pinnaolude jaoks.

Öhlinsi NPX-i esikahvel

Täiendatud pinnatagasiside ja ühtlasema vedrustuse jaoks on R1M-il kõrgtehnoloogiline Öhlinsi NPX-esikahvel. Väike gaasikamber kahvlitelje kronsteinides avaldab 0,6 Mpa siserõhku, et vähendada tagasivetrumisel gravitatsiooni. Nii saab vedrustus toimida tõhusamalt ning pakkuda sulle täpset tunnetust ja tõhusamat juhtimist.

Kerge süsinikust tagaosa

Selleks, et saavutada massi tõhusaim tsentraliseerimine koos madala võidusõidukaaluga, on R1M-il süsinikust kere ja eesmine porilaud, lisaks magneesiumist veljed ja tagaraam ning titaanist alumine gondlikate. Süsinikust tagaosa rõhutab selle võidusõiduratta ülimalt kõrgeid tehnilisi andmeid.

Graveeritud seeriatootmise number

Iga R1M-iga käib kaasas omanikuuhkus – tegu on ikkagi Yamaha kõigi aegade eksklusiivseima tootega! Mootorratta erilise staatuse rõhutamiseks on R1Mil eriline graveeritud silt, millel on näha selle ainulaadne tootmisnumber.

Pidurite juhtimise (BC) süsteem

Rajal vajad täpset juhtimist igas olukorras, et lühendada ringiaegasid. Kahe režiimiga R1M-i pidurijuhtimise (BC) süsteem analüüsib andmeid, nagu kaldenurk ja libisemiskiirendus, ning muudab hüdraulilist pidurirõhku hetkega, et vältida ratta blokeerumisi sujuvama sõidu ja kiirema ringiaja jaoks.

Mootoriga pidurdamise haldamise (EBM) süsteem

Rajal on kontroll ratta üle erakordselt oluline ja R1M-i mootoripiduri halduse (EBM) süsteem võimaldab valida parima mootoriga pidurdamise jõu erinevate sõiduolude jaoks. Erinevate andurite andmete abil reguleerib EBM gaasiklapi avamist, süüte ajastust ja kütusesissepritse kogust, et saaksid valida kolme mootoriga pidurdamise režiimi vahel.

998 cm³ crossplane-mootor

M1 MotoGP tehnoloogiaga välja töötatud 998 cm³ mootoril on Boschi pihustid, mis pihustavad laia pihustusnurgaga suurema tõhususe jaoks. Eridisainiga nukitõukuriga nookurid ja nukkvõllide nukid tagavad suurepäraselt kõrge p/min-jõudluse. EU5 crossplane-mootoril on jõudluse optimeerimiseks ka ülitõhus määrimissüsteem.

Ride-by-wire APSG gaas

Yamaha kiibiga juhitud gaasiklapp (YCC-T) aktiveeritakse kõrgtehnoloogilise käepidemega, mis annab sulle täpse juhtimise loomuliku tunnetuse. Vedru, liuguri ja hammasrattaga, mis tagab sujuva ja progressiivse tunnetuse, annab kerge ride-by-wire APSG (Accelerator Position Sensor Grip) keeratav käepide hetkega gaasi nii, nagu sinu tunnetus seda eeldab.

Paigaltvõtu juhtsüsteem (LCS)

Arvukate andurite andmete abil annab R1M-i paigaltvõtu juhtsüsteem (LCS) sulle tipptasemel kontrollvõimaluse sõidu alguseks. Kõige kiiremate ja agressiivsemate paigaltvõttude jaoks programmeeritud režiim LCS1 aktiveerub 9000 p/min juures, gaasihoob on avatud 41 kraadi.

Rehvid Bridgestone Battlax RS11

Olgu tegu agressiivse kiirendusega, tugeva pidurdamisega või maksimaalse kaldenurgaga – sa pead saama oma rehve täikult usaldada. Rehvidel Bridgestone Battlax Racing Street RS11 on taga 200 ning selle mustri ja erilise koostise arendamisel on lähtutud võidusõitudel saadud kogemustest. Nii on tagatud parim pidamine ja erakordne sõidutunnetus.

Eksklusiivne CCU võimaldab kasutada juhtmevaba häälestamist

R1M-i eksklusiivsel side juhtsüsteemil (CCU) on andmelogimise funktsioon, mis võimaldab salvestada mitmesuguseid aktiivseid andmeid, sh ringiajad, kiirus, gaasiklapi asend, GPSi andmed, kaldenurk ja muud. Samuti saab selle abil suhelda süsteemiga Yamaha Ride Control (YRC), kui on vaja töörežiime vaadata, alla laadida või muuta.

6-teljeline inertsimõõtmisseade (IMU)

Kiirendusmõõturiga, güroskoobiga ja gravitatsioonianduriga, mis mõõdab parameetreid, edastab keerukas 6-teljeline inertsimõõtmisseade (IMU) ECU-le täpseid sõiduandmeid 125 korda sekundis. Nende andmete abil saab ECU juhtida elektroonilisi juhiabisüsteeme ja hoida masinat täpselt kontrolli all, et vähendada ringiaegu.

Tipptasemel elektroonilised juhtimisfunktsioonid

Iga kord, kui sõidad oma R1M-iga, saad olla kindel, et selle kõrgelt arenenud elektroonilised juhttehnoloogiad teevad sinuga alati koostööd, et šassii ja mootor oleksid alati sinu kontrolli all. Süsteemidega nagu ERS, QSS, tõstekontroll, paigaltvõtu juhtimine, libisemise juhtimine, pidurite juhtimine ja mootoripiduri haldus saad valida õige seadistuse iga olukorra jaoks.

Hind

27 890.00 €

Garantii 2 aastat
Kaal 177kg
Mootor 4-takti, 4-silindrit, 4-klappi
Kubatuur 998cc
Jahutus Vedelik
Võimsus 200hj (147,1kW) @ 13500rpm
Väändemoment 112,4Nm @ 11500rpm
Toitesüsteem sissepritse
Ülekanne / käike kett / 6-käiku
Rehvid ees / taga 120/70R17 / 200/55R17
Pidurid ees / taga ketas, ABS
Vedrustus Öhlins (elektrooniliselt reguleeritav)
Istme kõrgus 860mm
Kütusepaak 17L
Mõõdud PxLxK 2055x690x1150mm

Kui ostad Yamaha, võid olla kindel, et saad suurepärase toote, mille puhul on tipptasemel kvaliteet ja usaldusväärsus standardvarustuses.

Küsi pakkumist, järelmaksu, Teid aitab müügikonsultant:

Ott Kopti         T:+372 55537333 / e-mail: ott@yamaha.ee 
Maria Romanova +372 58482199 maria@yamaha.ee
Lauri Lill          T:+372 5016673 / e-mail: lauri@yamaha.ee

Kauba transport koju: https://www.yamahakeskus.ee/muuk

YZF-R1M ABS erisused:

  • Elektrooniliselt reguleeritavad Öhlinsi amortisaatorid (ERS)
  • Juhtmevaba control unit, remapping
  • 6-axis IMU with Gyro/G sensors for 3D motion dat
  • Uuendatud (QSS) Quickshift System
  • Ülivõimas 998cc, 200hj crossplane 4-silindriline mootor
  • Kõrge kompressiooniga silindripea
  • Carbonist YZR-M1 MotoGP-st inspireeritud kondlid
  • Suure mahuga õhusissevõtt
  • Lühike teljevahe, magneesiumist raam
  • Võidusõidurajale sobiv vedrustus
  • Titaaniumist väljalase
  • ABS ja UBS pidurid
  • Lift control ja stardikontroll
  • Magneesiumist veljed ja alumiiniumist kütusepaak
  • TFT LCD displei

See on kõige arenenum seeriamootorratas sõitjatele, kes on oma soovide täielikus tipus. Legendaarse 998 cm³ crossplane-mootori ja Yamaha kerge Deltabox'i alumiiniumšassiiga varustatud R1M on ülim rajamasin. Oma järgmise põlvkonna elektroonikaga võimaldab see kompromissitu mootorratas teil avastada oma tõelise võidusõidu potentsiaali.
Yamaha on loonud võidusõitudele suunatud R1M-i, kasutades elemente enimarenenust tehnoloogiast, mis on välja töötatud võidusõitudes osalenud mudelilt M1 MotoGP. Selle tipptasemel Öhlinsi elektrooniline võidusõiduvedrustus (ERS) koos NPX-i kravitatsioonivastaste eesmise gaasikahvliga aitab sul igal rajal anda endast parima – ja madala esiosaga süsinikust kere lihvib ringiaegu lühemaks.
Kuid asi, mis teeb R1M-i tõeliselt uudseks, on kõrgtehnoloogilised sõitja abisüsteemid, nagu pidurite juhtimine (BC), mootoriga pidurdamise haldamine (EBM) ja paigaltvõtu kontrollsüsteem, kuid ka side juhtsüsteem andmete logimiseks ja mootori juhtmevabaks häälestamiseks. Täismustade velgede, süsinikust kerepaneelide ning musta/hõbedase paagivärvi ja uusima graafikaga R1M on ülim R-seeria, mis pakub kõige terviklikumat ralliraja paketti.