YZF-R7

https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/motorcycles/supersport/pdp/r7-2024/

Suure pöördemomendiga 689cc CP2 mootor

R7 689 cm3 CP2 mootor annab 74 hj @ 8,750 p/min ning pakub põnevat kiirendust ja kohest gaasi/reaktsiooni. Yamaha crossplane tehnoloogia tagab pöörete tõustes elava ja põneva tunde - lineaarne pöördemoment võimaldab teil võimsust tõhusalt kasutada, et kurvist kiiremini välja sõita.

Sportlik R-seeria disain

Hea jõudluse saavutamise võtmetegur on võimalikult optimaalset mõõtu esiosa olemasolu – ja tänu CP2 mootori kompaktsetele mõõtmetele on Yamaha disainerid suutnud välja töötada sportliku kere, mis on kitsam kui ükski teine R-seeria mudel. Oma sportliku sõiduasendiga lõikab R7 õhust sujuvalt ja tõhusalt läbi.

Aerodünaamiline kate ja kahe silmaga nägu

Sa ei pea nägema Yamaha logo, et aru saada - see vapustav uus Supersport kuulub legendaarsesse R-seeria perekonda. Alumiiniumist alumiste paneelidega kerge kere on kujundatud puhta R-seeria stiili jälgides, ning sellel on agressiivne kahesilmne nägu koos M-kujulise õhukanali ja võimsa keskse LED-esitulega.

A&S-sidur parema juhitavuse tagamiseks

R7 on esimene CP2-mootoriga Yamaha mudel, millel on Assist & Slipper (A&S) sidur, see tagab sujuvama käiguvahetuse ning hoiab ära mootoripöörete liigse kõrguse ja tagaratta hüppamise/põrkamise tugeva pidurdamise ajal, tulemuseks on etteaimatavam ja kontrollitum juhitavus kurvidesse sisenemisel. A&S-sidur tagab ka palju kergema siduriheebli liikumise.

Kerge raam on peenhäälestatud šassii jäikuse tagamiseks

Vaid 188 kg märgkaaluga R7-l on kompaktne raam, mis teeb sellest R-seeria perekonna kõige kitsama mootorratta. Selle jäikuse tasakaal on peenhäälestatud nii alumiiniumist kesktugede kui ka muutuva tõmbetugevusega torude abil - need lahendused aitavad kaasa ratta silmapaistvale sõidetavusele ja reageerimisvõimele.

Täielikult reguleeritav 41 mm ümberpööratud esihark.

41 mm ümberpööratud KYB esihark tagab stabiilse ja enesekindla tunde võistlusradadel ja käänulistel teedel, aidates kaasa suurepärasele juhitavusele ja täpsusele.

Reguleeritav tagumine amortisaator

Hiljuti väljatöötatud link-tüüpi tagavedrustusel on reguleeritav amortisaator mis vastab R7 sportlikule iseloomule. Amortisaatori horisontaalne asend aitab tsentraliseerida massi ja saavutada head paindlikkust, samas kui selle kompaktne disain hoiab šassii mõtmed minimaalsena.

Radiaalkinnitusega eesmised pidurisadulad

Puhta R-seeria stiili esiletõstmiseks on sellel taskukohasel Superspordil kvaliteetsed nelja kolviga radiaalkinnitusega esipidurisadulad. Võidusõidust saadud kogemuste põhjal loodud konstruktsioon tekitab lineaarse rõhu kahele 298 mm esikettale ja koos Brembo radiaalse peasilindriga tagab see võimsa pidurdamise ja suurepärase juhitavuse.

Sportlik isteasend tagab optimaalse juhitavuse.

Teie kehaasend mängib mootorratta aerodünaamikas ja juhitavusomadustes võtmerolli. R-7-l on siin kõik maksimaalselt läbimõeldud ja katsetatud. Optimaalne juhitavus on tagatud!

Valikuline Quick Shift süsteem kiireks üles käiguvahetuseks

Üks tõhusamaid viise oma R7 täiustamiseks veelgi paremaks kiirendamiseks on ratta ostmisel lisavarustusse kuuluva Quick Shift System tellimine ja paigaldamine. QSS võimaldab kiiret käiguvahetust üles, et veelgi suurendada jõudlust nii tänaval kui ka rajal.

Järgmise põlvkonna värvid

Järgmise põlvkonna Icon Blue stiili ja graafikat on kasutatud nii kere ülapindadel kui ka alumistel alumiiniumpaneelidel ja ratastel, samas küljekatetel on kontrastne tumedam mattsinine värvilahendus. Lisaks sellele R-seeria kahetoonilisele disainile on R7 saadaval ka askeetlikumas Yamaha Black värvivalikus minimaalse graafika ja aktsentidega.

Puhas R-seeria stiil 

R-7 nägu on kujundatud puhtas R-seeria stiilis. Sellel on kaks LED- gabariidituld ja üks õhuvõttu avas asetsev võimas LED-esituli, mille kompaktsed mõõtmed aitasid R-7-l saada R-seeria kõige slimmkitsamaks esindajaks.

Hind

9 990.00 €

Garantii 2 aastat
Mootor 4-takti, 2-silindrit, 4-klappi
Kubatuur 689cc
Jahutus Vedelik
Võimsus 73,4hj (54,0 kW) @ 8750 rpm
Väändemoment 67,0 Nm @ 6500rpm
Toitesüsteem sissepritse
Ülekanne / käike kett / 6-käiku
Rehvid ees / taga 120/70R17 / 180/55R17
Pidurid ees / taga 2-ketast 298mm / ketas 245mm
Istme kõrgus 835mm
Kütusepaak 13L
Mõõdud PxLxK 2070x705x1160mm
Täiskaal 188kg

Kui ostad Yamaha, võid olla kindel, et saad suurepärase toote, mille puhul on tipptasemel kvaliteet ja usaldusväärsus standardvarustuses.

Küsi pakkumist, järelmaksu, Teid aitab müügikonsultant:


Ott Kopti Tel:+372 55537333 / e-mail: ott@yamaha.ee 
Maria Romanova +372 58482199 maria@yamaha.ee
Lauri Lill Tel: +372 5016673 / e-mail: lauri@yamaha.ee 

Kauba transport koju: https://www.yamahakeskus.ee/muuk

Erisused:

  • Suure pöördemomendiga 689cc CP2 mootor
  • Sportlik disain, R-seeria DNA-ga
  • Aerodünaamiline kere ja topelt LED-silmaline esioptika
  • A&S sidur parema juhitavuse tagamiseks
  • Kerge raam
  • Reguleeritav tagumine amortisaator
  • Täielikult reguleeritav 41 mm ,,tagurpidi,, esikahvel
  • Sportlik sõiduasend optimaalseks sõidetavuseks
  • Radiaal esimised pidurisadulad
  • Kerged 10 kodaraga veljed
  • Lisavarustusena pakutav Quick Shift sujuvaks ja kiireks käiguvahetuseks
  • Uue põlvkonna värvid
  • Puhas R-seeria stiil

Yamaha R-seeria mudelid on üle 20 aasta rõõmustanud tuhandeid sõitjaid. Nüüd on rivistusse lisandunud stiilne täiendus, mis on valmis tervitama R/Worldi järgmise põlvkonna sõitjaid. Kiire, vilgas ja ilus R7 ühendab sportliku soorituse koos igapäevase sõidunaudinguga.
Aerodünaamilise kere, Icon Blue värvilahenduse ja järgmise põlvkonna graafikaga R7 on legendaarse R-seeria perekonna uusim täiendus.
Elav 689cc CP2 mootor koos A&S-siduriga tagab pöördemomendirikka kiirenduse, mis tagab põneva ja rahuldust pakkuva sõidukogemuse nii rajal kui maanteel. Järgmise põlvkonna Icon Blue värvi ja graafikaga viimistletud aerodünaamilisel kerel on agressiivne kahesilmne nägu koos võimsa keskse LED-esitulega. R7 tõhusad pidurid ja vedrustus tagavad kurvides ja pidurdamisel optimaalse juhitavuse.
See silmapaistev järgmise põlvkonna supersport muudab R/Worldi reaalsuseks põnevust otsivate sõitjate jaoks - olenemata sellest, kas sõidate rajal või maanteel.