YZF-R6 Race (mitte tänavalegaalne)

https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/motorcycles/supersport/pdp/r6-race-2024/

Võidusõiduvalmis lahendused

R6 RACE on nüüd tehasest saadaval rallisõiduks valmis lahendustega – kõik ebaolulised avalikel teedel nõutud komponendid on eemaldatud. Nii on rajaks ettevalmistamine kiirem ja lihtsam, see kinnitab, et R6 RACE on ülim rajaratas, mis on saavutanud võrreldamatult arvukaid tulemusi.

Kerge suure jõudlusega 599 cm³ mootor

Suure jõudlusega R6 mootor on saavutanud legendaarse tuntuse, võites järjest 5 WorldSSP meistrivõistlust. Nagu iga R-seeria, on ka see loodud arenenud ringrajatehnoloogiaga, mis pärineb Yamaha maailmameistrivõistluste masinatelt. Sind ootab ees põnev sõit ja võidukas jõudlus tänu kõrgele 13,1 : 1 surveastmele, sepistatud kolbide ja titaanist klappide kombineerimisele.

Aerodünaamiline võidusõidu jaoks loodud kere

Iga R-seeria on loodud ülimate soorituste jaoks, ning R6 RACE-i aerodünaamiline gondel vähendab ratta õhutakistust, et saaksid suurtel kiirustel tõelise eelise. Ja selleks, et meenutada konkurentidele selle ratta ehedat rajapäritolu, on kergel ja saledal kerel agressiivne M1 MotoGP® stiilis eesmine õhusissevõtt ja rajastiilis tuuleklaas.

Elektroonilised juhtsüsteemid

R6 RACE-il on mitmed kõrgtehnoloogilised elektroonilised süsteemid, mis aitavad sul saavutada parimaid tulemusi. Kiirvahetussüsteem (QSS) võimaldab sidurita täisgaasil käike kiirelt üles vahetada, ning Yamaha kiibiga reguleeritud sissevõtt (YCC-I) ja kiibiga reguleeritud gaasiklapp (YCC-T) ning libisev sidur, 6-käiguline ülekanne annavad sulle võimaluse ratast igal ringrajal maksimaalselt kontrollida.

Kvaliteetne R1-tüüpi esikahvel

Standardina tipptasemel lahendusi pakkuval R6 RACE-il on kuldset värvi kvaliteetne R1-tüüpi täielikult reguleeritav 43 mm esikahvel. See kõrgtehnoloogiline esiosa hoiab sind rajal suurepäraselt, pakkudes erakordset tagasisidet ning annab olulise panuse sellesse, et tulemuseks oleks üks oma klassi kõige paremini juhitavaid rattaid.

Ringrajatõhus ergonoomika

Vaata ükskõik millise parima sõitja tegutsemist ja näed, et kurvidesse sisenemisel ja neist väljumisel on kehaasendi kiire muutmine ülimalt oluline. Kompaktse Deltabox-raamiga, vormitud alumiiniumpaagiga, saleda istmega ja kitsa magneesiumist tagaraamiga R6 RACE võimaldab sul kehamassi kiirelt ja hõlpsalt nihutada, et ratast lühemate ringiaegade jaoks paremini valitseda.

Kompaktne Deltabox-raam ja kerge magneesiumist tagaraam

Kompaktsel alumiiniumist Deltabox-raamil on magneesiumist tagaraam, mis on toodetud Yamaha CF valutehnoloogiaga, et saavutada maksimaalne vastupidavus minimaalse massiga. Ratta saledad mõõtmed on suurepärase ergonoomikaga, et saaksid stardis rattale võimalikult ühte sulanduda, madal kaal aitab massi tsentris hoida järsu, reageerimisvõimelise juhitavuse jaoks.

Klassiliidri R1-tüüpi esipidurid

Selleks, et sobida kokku kvaliteetse kuldset värvi 43 mm esikahvliga, kasutab R6 RACE kaht 320 mm hüdraulilist piduriketast, mida hoitakse radiaalkinnitusega 4-kolviliste vastassuunaliste kolbidega pidurisadulates. Loodud samade spetsifikatsioonide järgi nagu süsteem WSBK võidusõite võitnud R1-l, see kõrgaretatud klassiliidri disain pakub erakordset peatamisjõudu koos täpse juhitavusega.

Kerge alumiiniumist kütusepaak

R6 RACE-il on kerge alumiiniumist kütusepaak, mille vorm jätab sulle piisavalt ruumi kehamassi nihutamiseks ja parima sõiduasendi saavutamiseks. Imeilusa viimistlusega 17-liitrine sügavate põlvesüvenditega paak, mis võimaldab nõjatuda lähedale ja hoida kinni paagist, rõhutab mootorratta kvaliteetseid lahendusi.

Hind

16 890.00 €

Garantii 2 aastat
Mootor 4-takti, 4-silindrit, 4-klappi
Kubatuur 599cc
Jahutus Vedelik
Võimsus 87.1 kW (118.4hj) @ 14,500 rpm
Väändemoment 61.7 Nm (6.3 kg-m) @ 10,500 rpm
Toitesüsteem sissepritse
Ülekanne / käike kett / 6-käiku
Rehvid ees / taga 120/70R17 / 180/55R17
Pidurid ees / taga 2-ketast 320mm / ketas 220mm
Vedrustus KYB
Istme kõrgus 850mm
Kütusepaak 17L
Mõõdud PxLxK 2040x695x1150mm
Kaal 167kg

Kui ostad Yamaha, võid olla kindel, et saad suurepärase toote, mille puhul on tipptasemel kvaliteet ja usaldusväärsus standardvarustuses.

Küsi pakkumist, järelmaksu, Teid aitab müügikonsultant:

Ott Kopti Tel:+372 55537333 / e-mail: ott@yamaha.ee 
Maria Romanova +372 58482199 maria@yamaha.ee
Lauri Lill Tel: +372 5016673 / e-mail: lauri@yamaha.ee

Kauba transport koju: https://www.yamahakeskus.ee/muuk

Eripärad:

  • Uue põlvkonna R-disain
  • Agressiivne välimus, LED-lahendusega tuled
  • Eeskujulik aerodünaamika
  • Kuuetasemeline TCS süsteem
  • Quick Shifter System (QSS)
  • YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle), YCC-I (Yamaha Chip Controlled Intake, ABS ja D Mode
  • YZF-R1 esiamort
  • Parandatud isteasend paremaks juhitavuseks
  • Magneesium tagaraam
  • Kerge alum. kütusepaak
  • (DOHC) reas neljane mootor

See on ülim 600 cm³ Supersport-ratas, mis on aastaid domineerinud WorldSSP võidusõitu. Nagu iga R-seeria puhul ei ole ka selle väljatöötamisel tehtud kompromisse, et saavutada parimaid tulemusi. Ja et sinul ja su meeskonnal oleks võidusõidu hooajaks veelgi lihtsam valmistuda, on ainult rajale mõeldud R6 RACE nüüd saadaval rajavalmis viimistlusega.
R6 RACE-il on agressiivset stiili kere koos iseloomuliku M-kujulise eesmise õhusissevõtuga. Tehase M1 MotoGP® rattast inspireeritud kere pakub sulle maksimaalset aerodünaamilist tõhusust ringiaegade kärpimise jaoks ning kompaktne Deltabox-šassii, vormitud alumiiniumist kütusepaak ja sale magneesiumist alusraam võimaldavad sirgetel rohkem rattaga ühte sulanduda.
Tech Black värvilahendusega saadaolev R6 RACE on täiuslik ratas kõigile – olgu tegu rajapäeva sõitjatega või ambitsioonikate võistlejatega, kes soovivad teha endale nime oma esimese suure võiduga. See kerge 599 cm³ neljasilindriline reasmootor, mis on kogunud enda nimele arvukaid WorldSSP tiitleid, on tõestanud end valdkonna kiireimana – ja Yamaha kiibiga reguleeritud sissevõtuga (YCC-I), kiibiga kontrollitava gaasiklapiga (YCC-T), libiseva siduriga, 6-käigulise ülekandega ja kiire käiguvahetussüsteemiga (QSS) pakub rajaks valmis R6 RACE sulle parimat rattatunnetust igal rajal.